یکی از بهترین روشها برای کسب اطلاع از میزان رضایت مشتریان در فروشگاه های آنلاین استفاده از نظرسنجی می باشد. نظرسنجی در اصل تجربه کاربری مشتریان را مشخص می کند و روشی مناسب برای ارزیابی عملکرد فروش فروشگاه می باشد. این روش هم برای مدیران سایت و هم برای مشتریان بسیارمفید است زیرا مدیران می توانند در ارتباط با میزان رضایت مشتریان ازمحصولات اطلاعات مفیدی بدست آورند تا با استفاده ازاین اطلاعات به بهبود فروشگاه خود بپردازند و مشتریان نیز با استفاده از تجربه کاربران دیگر در خرید میتوانند محصول مناسب تری را انتخاب کنند و حس خوب یک انتخاب درست را تجربه کنند.
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.