۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۲
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

همانطور که میدونید وردپرس یکی از محبوب ترین سیسم های مدیریت محتوا است ، شما با طراحی سایت وردپرسی علاوه بر استفاده از افزونه های رایگان وردپرس میتوانید از افزونه های جذاب غیر رایگان هم استفاده کنید . در این مطلب چند مورد از بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۲ رو با هم بررسی میکنیم .

افزونه Yoast SEO

بدون شک بهترین افزونه ورد پرس به انتخاب کاربران، یواست می باشد. طبق آمارهای منتشر شده در حال حاضر در بیش از ۵ میلیون سایت وردپرسی نصب شده است. این افزونه از قبل کاملاً پیکربندی شده و بر اساس نشان دادن فقط یک لیست ساده از توصیه های SEO برای کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، کار می کند. این افزونه به شما می گوید که چگونه عنوان صفحه خود، توضیحات متا و سایر عناصر خود را طراحی کنید.

فرم ساز وردپرس WPForms

افزونه فرم ساز WPForms به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از امکان ارسال پست مهمان، به کاربران خود اجازه دهید تا بتوانند مطالب خود را با توضیحات کامل ارسال کنند. همچنین این افزونه قابلیتی در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید امکان آپلود فایل را در فرم های خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید با امکان قرار دادن شرط ها و فرمول های ریاضی بر روی فیلدها‌، شرط های دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال کنید.

افزونه Akismet

یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس، Akismet است؛ که از آن برای جلوگیری از قرار دادن کامنت های اسپم‌ و هرزنامه‌ها استفاده می شود. این افزونه به طور پیش‌فرض در بسته نصبی وردپرس قرار دارد اما غیر فعال می‌باشد و برای فعال کردن این افزونه باید برای هر سایت یک کد فعال‌سازی از سایت سازنده این پلاگین دریافت کرد. با فعال کردن این افزونه دیگر نگران اسپم‌ها و هرزنامه‌ها و دیدگاه‌هایی که توسط ربات‌ها فرستاده می‌شوند نباشید.

افزونه Updraft Plus

در حال حاضر بهترین افزونه بکاپ گیری وردپرس Updraft Plus است. این افزونه دارای بیش از ۳ میلیون نصب فعال بوده و فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی را برای شما بسیار آسان می‌کند. این پلاگین به صورت خودکار بکاپ گیری می کند و این امکان را در اختیار شا قرار می دهد تا در Dropbox،S۳ ، Rackspace ، FTP و یا ایمیلتان ذخیره کنید. این افزونه به دو صورت رایگان و پرمیوم ارائه شده که اگر بخواهید از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تر آن استفاده کنید، می‌توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید.

افزونه Sucuri وردپرس

 

 

افزونه Sucuri یک پلاگین امنیتی برای ورد پرس است که دارای بیش از ۸۰۰هزار نصب فعال بوده و جزو بهترین افزونه‌های امنیتی و واجب وردپرس است. وظیفه Sucuri محافظت از سایت شما در برابر حملات DDoS، تهدیدات بدافزارها، حملات XSS و سایر تهدیدات می‌باشد. شما می‌توانید از طریق مخزن وردپرس به Sucuri به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

افزونه Learnpress

بحث آموزش آنلاین و فروش محصولات آموزشی بسیار داغ شده است. این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرس است؛ که کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد با استفاده از آن می توانید آموزشی مجازی خود را راه اندازی کنید.

افزونه WooCommerce

بهترین افزونه فروشگاه ساز سایت، ووکامرس است؛ این افزونه تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های قدرتمندی که برای راه‌اندازی یک آنلاین‌شاپ به آن نیازمند هستید را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. شخصی‌سازی صفحات محصول، تعریف و ایجاد تمام محصولات فیزیکی و دیجیتالی، ویرایش و اعمال تغییر در هر محصول، پیکربندی‌های سفارشی، امکان مشخص کردن روش پرداخت و بسیاری امکانات دیگر، از قابلیت‌های این افزونه پرطرفدار است.

افزونه Smush Pro

با استفاده از این افزونه شما می توانید حجم تصاویر سایت را به صورت خودکار کاهش دهید. بهینه‌سازی تصویر، تغییرسایز تصویر، تشخیص اندازه نادرست تصاویر و… از جمله قابلیت‌های این افزونه است. Smush Pro در دو نسخه رایگان و پرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه رایگان آن بیش از یک میلیون نصب فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *