اول از همه بگم که هر روشی که منجر به تبلیغات و فروش بشه عالیه و مهم نیست که ایمیل باشه یا پیامک
اما یک مشکلی هست !
اما بودجه تبلیغاتی محدودی داریم و نمیشه که همه روش ها رو امتحان کرد
اینجاست که باید یک انتخاب درست با توجه به بودجه خودمون داشته باشیم
خیلی ها میگن که توی ایران کسی ایمیل چک نمیکنه
یا اینکه بازاریابی ایمیلی خیلی بازدهی پایین تری داره
یا اینکه پیامک های تبلیغاتی به دست همه نمیرسه و اگر برسه کسی جدی نمیگیره.
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.