۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

تولید محتوا سایت و اهمیت آن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

به نظر شما چرا تولید محتوا در وب سایت اینقدر اهمیت داره؟ یا کلا هدف از تولید محتوا مناسب  چیه!؟ تاحالا شده همچین سوالاتی از خودتون بپرسید!؟ که اصلا برای چی وقتی یک سایت راه اندازی میکنیم و اینقدر راهکارنوین روش تاکید داره، باید برای تولید محتوای اون تلاش کنیم!

خوب در آغاز کار و شروع و راه اندازی هر سایتی که حاصل تلاش فرد یا گروهی از متخصصان برنامه نویس و طراح گرافیک و… است، نقش برنامه نویسان در پس زمینه کار و به جهت برنامه نویسی استاندارد، بهینه و عدم استفاده از cms های آماده نقش بسیار پر رنگی هست چون شما وقتی یک خونه با اسکلت قوی و بهینه و با متریال تماما بروز داشته باشین میتونین آن خانه را دکور بندی کنید و سالیان سال از زندگی در آن لذت ببرید، حالا اینجا در تولید محتوای سایت و بعد از طراحی اون نباید نقش کارشناس تولید محتوا را نادیده گرفت کسی که نتایج کار همه را به بهترین شکل با مخاطبان سایت به اشتراک میگذارد و قادر خواهد بود مخاطبان را ترغیب به پیگیری مطالب سایت و در نهایت خرید یا دریافت خدمات کند.

اهمیت تولید محتوای سایت

محتوا حکم مرگ و زندگی را دارد، تصور یک دنیای بی محتوا غیر ممکن است، بی محتوا شدن زندگی است که افراد را به کام مرگ خود خواسته می کشاند. بدون محتوا درک آنچه که در ذهن دیگران میگذره غیرممکنه، پس اگر بهترین و هنرمندانه ترین طراحی سایت  را هم سفارش دهید اما محتوای مناسبی از این طریق منتشر نکنید بدون شک محکوم به شکست خواهید شد.

جذابیت دنیای محتوا

یکی از جذابیت های دنیای محتوا تنوع اونه، شما به راحتی میتونید از طریق عکس، فیلم، یک نوشته کوتاه، یا یک مطلب بلند و حتی دنباله دار کردن اون در دنیای مجازی با دیگران ارتباط برقرار کنین، میتونید بی نهایت محتوا با موضوعات مختلف، اهداف و شیوه های گوناگون ارائه کنین که علاوه بر متقاعد کردن مخاطبان به نشان دادن واکنش های مختلف، احساسات آن ها را درگیر کسب و کار خودتان کنین.

فروش، بدون ایجاد اعتماد اصلا شکل نمیگیره و تا زمانیکه با مخاطبان خودتون ارتباط موثری برقرار نکنین نمیتونید اعتماد آنها را جلب کنین، فکر نمیکنم منطقی باشه که برای جلب اعتماد مخاطبان به فکر تبلیغات باشید چون حجم وسیع پیامهای تبلیغاتی بصورت وحشتناکی مخاطب های شما را گلوله بارون میکنه و کمتر پیش میاد که مخاطبی به تبلیغات توجه کنه چه برسد به شکستن سد اعتماد! تولید محتوا یکی از اون راهکارنوین ها است که شما به راحتی میتونید توسط اون نیازهای مخاطبان خودتونو مرتقع کنین و به بهترین شکل ممکن بدون اشاره مستقیم به کسب و کارتان اعتماد آنها را جلب کنید.

تولید محتوای سایت یا همان بازاریابی محتوا یک فرآیند تخصصی هست که اگه به خوبی رعایت بشه با کمترین هزینه میتونید اعتماد مخاطبان را به دست آورده و همچنین ارزش برند یا محصولات و خدمات خودتان را هم افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *