امروزه با تعریف تخفیفات حسابشده و تخصصی در سایت های فروشگاهی می توان مشتریان جدید جذب کرد و یا حتی باعث وفاداری مشتریان قدیمی نیز می شود. اما موضوعی که اهمیت زیادی دارد بررسی تخصصی و جزیی تخفیفات تعریف شده است. هرچه تخفیفات دقیق تر تعریف شوند، سهولت و موفقیت در کمپین های تبلیغاتی بیشتر می شود. تخفیف ها می توانند درصدی و یا نقدی تعریف شوند. به عنوان مثال ۲۰ درصد تخفیف برای خریدی با مبلغ مشخص تعریف میشود و با افزایش قیمت سبد خرید، درصد تخفیف تغییر نمی کند.
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.