۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

رتبه بندی مشتریان
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

دسته یا رتبه بندی (مشتریان) به منظور ارائه خدمات ویژه قطعا برای کاربران بسیار جذاب است . چون که مشتریان با توجه به خدمات و امکاناتی که مدیر سایت برای اون دسته از مشتریان در نظر گرفته تمایل و انگیزه بیشتری برای خرید پیدا میکنند .

 

با دادن آفر های مختلف مثل اینکه اگر تعداد سفارشاتت به یک عدد مشخصی برسه شامل تخفیف میشی یا مثلا ارسال سفارشت رایگان میشه و مشتریان هم تمایل بیشتری برای خرید از سایت پیدا میکنن .

 

امتیاز بندی مشتری با توجه به عملکردی که در سایت داشته مثلا هر بار که وارد سایت میشه یک امتیاز براشون ثبت کنیم حالا چه فایده ایی داره ؟؟

مثلا یک کد تخفیفی تعریف میکنیم فقط مخصوص کسانی که امتیازشون بالاتر از عددی که تعیین کردیم باهش این باعث میشه که ترغیب بشن و هر روز به سایت شما سر بزنند.

 

و کلی استراتژی دیگه که میتونه رتبه سایت شما رو تغییر بده .

 

پس تا چاپک اینجاست نگرانی بیجاست

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *