۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

الگوریتم های گوگل چیست؟ معرفی دقیق این الگوریتم ها
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

الگوریتم های گوگل چیست؟ معرفی دقیق این الگوریتم ها

 

الگوریتم های گوگل هر یک دارای مقاصد مختلفی هستند ولی در مجموع هدف همگی آنها بصورت کلی انتخاب بهترین وب سایت ها جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو برای کاربران است. در این مطلب الگوریتم های گوگل ابتدا به اجمال معرفی شده است که در پست های آتی بصورت کامل هر کدام از آنها تشریح خواهند شد.
شرکت گوگل به عنوان یکی از برترین شرکت های موتور جستجو که تمام تمرکز آن بر روی جستجوی مشتریانش است باید شرایطی را ایجاد کند که کاربرانی که از این موتور جستجو استفاده می کنند در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند. به کلیه تکنیک ها و روشهایی که در داخل و خارج از وب سایت انجام می شود که باعث شده جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند سئو گفته می شود.
همواره وب سایت های بسیاری هستند که برای دستیابی به رتبه های برتر در موتور جستجوی گوگل و بهینه سازی سایت همچنین آوردنکلمات کلیدی خود به صفحه اول گوگل از روش های نادرستی استفاده می کنند ولی الگوریتم های گوگل  که توسط تیم برنامه نویسی شرکت گوگل به روز رسانی می شوند این وظیفه را بر عهده دارند که جلوی این کارهای غیر اخلاقی را بگیرند.

الگوریتم های گوگل را در این مطلب برای شما به طور خلاصه معرفی می کنیم و برای توضیح کامل در مورد هر یک از این الگوریتم ها شما را به مقالات بعدی ارجاع می دهیم.

الگوریتم پاندا برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ بود که با آمدنش بر سر زبانها افتاد و وظیفه آن جلوگیری از کپی برداری، نوشتار یا عکس یا … تکراری می باشد که تمامی این اطلاعات را به موتور جستجوی گوگل گزارش می دهد تا از بالا آمدن سایت هایی با کیفیت ارزشی پایین و سایت هایی که عملا مطالب را از سایت های دیگر سرقت می کنند و در سایت خود به نمایش می گذارند به صفحه های اول گوگل جلوگیری کند و سایت هایی که این کار را انجام می دهند و توسط این الگوریتم شناسایی می شوند از طرف گوگل جریمه می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *