۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

نرم افزار چاپ آنلاین
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

امروزه تعداد بسیار زیادی از افراد به دلیل زیاد بودن حجم کارهایشان و یا مدت زمانی که لازم است در ترافیک بمانند تا به نزدیک ترین مرکز چاپ و تبلیغات برسند ممکن است نتوانند کارهای مرتبط به چاپ و تبلیغات خود را در زمان مناسب و به طور کامل انجام دهند و این مسئله یکی ازدغدغه های بزرگ این افراد به شمار می رود که برخی از آن ها با تماس گرفتن و یا به کمک شبکه های اجتماعی سفارش خود را ثبت می کنند؛ اما، مسئله ای که در این میان به وجود می آید این است که برخی احتیاج دارند سفارش خود را بسیار راحت و در سریع ترین شکل ممکن انجام دهند که در چنین صورتی تماس گرفتن جهت سفارش کمی زمان بر بوده و مشکلاتی از قبیل مشغول بودن خط تلفن را در بر خواهد داشت و ثبت سفارش به کمک شبکه های اجتماعی ممکن است به درستی مدیریت نشده چراکه برخی از افراد جزء مشتریان اعتباری یک چاپخانه باشند و تنها در صورت مراجعه بتوانند از مزیت مشتری اعتباری بودن خود استفاده کنند.

با توجه به موارد گفته شده باید یک روش ثبت سفارش دیگر وجود داشته باشد که این معایب روش های دیگر را نداشته باشد. استفاده از نرم افزار چاپ آنلاین روشی است که علاوه بر حل مشکلات ذکر شده مزیت های ویژه ای را برای شما چاپخانه داران محترم و دفاتر تبلیغاتی تدارک دیده است که هم برای شما و هم برای مشتریان بسیار مفید خواهد بود. برخی از مزایای استفاده از نرم افزار چاپ آنلاین عبارت است از:

  • ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت به صورت ۲۴ ساعته
  • مدیریت مشتریان اعتباری
  • ثبت سفارش آسان تنها ۲ کلیک
  • کاهش هزینه تبلیغات برای چاپخانه دارها
  • افزایش مشتری
  • و …

علاوه بر مزایای گفته شده چاپخانه دارها می توانند با حرفه ای ها در زمینه چاپ رقابت کنند و با توجه به نیازهای خود یکی از پلن های نرم افزار چاپ آنلاین را انتخاب کنند. همانطور که در قسمت مزایا گفته شد این نرم افزار در بستر وب بوده و چاپخانه دارها با نرم افزار چاپ آنلاین می توانند سایت اختصاصی خودشان را داشته باشند؛ مجموعه چاپک با ارائه قالب های متنوع به مشتریان خود(چاپخانه دارها) این امکان را برایشان فراهم کرده است که با توجه به لوگو و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند؛ همچنین، در صورت انتخاب پلن ویژه می توانند قالب اختصاصی خود را داشته باشند. از دیگر مزایای نرم افزار چاپ آنلاین می توان به پشتیبانی آن اشاره کرد که با این مزیت چاپخانه دارها می توانند به راحتی و بدون وجود هیچ مشکلی با این نرم افزار به کسب و کار خود بپردازند. به طور کلی می توان گفت با نرم افزار چاپ آنلاین هم مدیریت مشتریان چاپخانه ها آسان شده و هم تمام مشتریان می توانند به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار چاپ آنلاین می توانید اینجا کلیک کنید و پس از پر کردن فرم،  مجموعه چاپک در سریع تر ین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و یا جهت ارتباط سریع تر با بخش فنی مجموعه با شماره ۰۲۱-۶۶۴۸۷۲۱۳  تماس حاصل فرمائید؛ همچنین، جهت اطلاع از پلن های ویژه سیستم های سفارش گیری آنلاین چاپ به همراه قیمت می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *