۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

چه کار کنیم که هک نشیم ؟
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

تو این پست جنجالی قصد داریم که چنتا را کار بهتون معرفی کنیم که در یک کلام هیچ کس نتون وبساتمون رو هک کنه . البته همه ما میدونیم که امنیت ۱۰۰ درصدی وجود نداره و قطعا ممکنه که یک راه نفوذی پیدا بشه اما نگران نباشید چون با این راه کارها خیالتون میتونه راحت باشه .

تعویض دوره ای رمز عبور 

یاتون باشه رمز مدیریتتون رو حتما حداقل سالی دوبار عوض کنید همین کار ساده میتونه خیلی از موقع ها امنیت سایتمون رو خیلی عالی بالا ببره و نفوذ به این سایت خیلی سخت بشه

استفاده از SSL

زمانی که وبسایت شما دارای SSL باشه تمام داده ها رمز نگاری میشه و کسی با استفاده از ابزار های نفوذ نمیتونه از اطلاعات شما سو استفاده و دزدی کنه و به همین سادگی از خیلی از اتفاقات ناگوار جلوگیری میشه .

 

استفاده از هاستینگ مطمئن 

خیلی از اوقات میشه که ما تمام نکات امنیتی رو رعایت میکنیم اما باز هم به دلیل هاستینگ ضغیف به سایت ما نفوذ میکنن و با نصب بدافزار به کلیه سایت ما دسترسی خواهند داشت .

کد نویسی استاندارد 

 

حتما حواستون باشه که با شرکتی فعالیت کنید که خیالتون از خیلی از موارد امنیتی کد نویسی راحت باشه چون با رعایت نکردن چنتا نکته امنیتی کل وبسایت نا امن میشه و به سادگی میتونه هک بشه و اتفاقات خیلی ناگواری رخ بده پس کاملا نسبت به اون شرکت آگاه باشید و کارتون رو به هر کسی نسپارید .

 

حالا تمام این موارد رو گفتیم اما داشتن بکاپ از نون شب واجب تره و اگر خدایی نکرده سایتتون اتفاقی براش افتاد بتونید به سرعت به آخرین بک آپ برگردونید و سریعا مجدد در دسترس قرار بگیره .

این کار رو به ما بسپارید و خیالتون رو از هر چیزی راحت کنید 

 

پس تا چاپک اینجاست نگرانی بیجاست 

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *