۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

آیا کسب و کار من هم وب سایت می خواهد؟!؟
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

در شروع هر کسب و کاری اهمیت داشتن وب سایت در کنار سایر نگرانی های شروع کسب و کار اهمیت دارد. ایجاد یک وب سایت علاوه بر اینکه اعتبار شرکتی شما را افزایش می دهد موجب شناخته شدن کسب و کار می شود و موجب حضور آنلاین شما و افزایش مخاطبان بسیاری را به سمت کسب و کار کار شما می شود.

اگرچه بسیاری از کسب و کار های کوچک در جهان دارای وب سایت نمی باشند ولی باید ایجاد یک  وب سایت برای کسب و کار خود را به عنوان بخشی از اولویت های خود در نظر بگیرید.

دلایل داشتن وب سایت در کسب  و کار

دلایل بسیاری برای داشتن وب سایت در هر کسب  و کاری وجود دارد که در این مقاله با اشاره به مهمترین دلایل شما را برای ایجاد یک وب سایت راهنمایی می کنیم.

افزایش اعتبار کسب و کار

وب سایت معمولا اولین نقطه تماس مشتریان و آشنایی با برند شما می باشد که موجب می شود آگاهی مشتریان نسبت به برند تجاری افزایش یابد. داشتن وب سایت سبب می شود که اطمینان مشتریان افزایش یابد .

البته در این بخش باید ذکر کرد که وب سایت  باید به درستی طراحی شده باشد و کاربر پسند باشد و در تمامی صفحات نمایشی به درستی نمایش داده شود.

ترویج کسب  و کار

داشتن وب سایت ارزان ترین راه برای ترویج کسب و کار می باشد که سبب می شود که به راحتی دیده شوید. وب سایت ها باعث می شود کسب و کار شما در سراسر جهان دیده شود.

در واقع هزینه داشتن وب سایت بسیار کمتر از هزینه نداشتن وب سایت است. وب سایت تجاری سبب می شود مشتریان به راحتی از کالا و خدمات شما آگاه شوند ومشتریان بالقوه به راحتی با شما ارتباط داشته باشند.

صرفه جویی در زمان

یک وب سایت خوب سبب می شود مشتریان بدون برقراری تماس تلفنی و یا ارتباط حضوری مستقیما با شما ارتباط برقرار کنند و بتوانند از نمونه کار ها, تصاویر و خدمات کسب و کار  آگاه شوند. در وب سایت خود می توانید بخشی به نام پرسش های متداول تهیه کنید تا کاربران به  راحتی پاسخ سوالات خود را در آن بخش بیابند.

دسترسی در تمامی زمان ها

مزیتی که در داشتن وب سایت برای کسب و کار شما وجود دارد این است که در هر زمانی می تواند در دسترس باشد. به عبارتی مشتریان شما می توانند در تمامی اوقات شبانه روز و در همه زمان ها از خدمات و کالاهای شما آگاه شوند. در دسترس بودن در تمامی زمان موجب می شود مشتریان شما رضایت بیشتری داشته باشند و فروش شما بیشتر شود.

چگونه تاثییر وب سایت تجاری خود را بهبود بخشیم

همان طور که گفته شد اگر وب سایت تجاری مطابق با تمامی استاندار های کد نویسی باشد و به عبارتی کاربر پسند باشد. تاثییرات بسزایی در فروش و بازاریابی تجاری شما خواهد داشت .

به عبارتی داشتن وب سایت به تنهایی سبب موفقیت در کسب  و کار نمی شود بلکه لازم است تا برای  بهبود آن در بازه های زمانی مختلف تلاش شود.

فعال کردن ابزار گوگل  Analytics

ابزار گوگل  Analytics به شما کمک می کند تا در بازه های زمانی مختلف از ترافیک سایت خود و بازدید کنندگان سایت آگاه شوید تا بتوانید در این راستا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و بهبود دهید.

با فعال کردن ابزار گوگل  Analytics   می توانید با آنالیز صفحات پر بازدید خود و منبع بازدیدکنندگان خود آن صفحات را تقویت کنید و در این راستا ترافیک سایت خود را بهبود بخشید.

ایجاد تجربه کاربری مناسب در وب سایت

در یک وب سایت تجاری تجربه کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تجربه کاربری عبارت است ازهر گونه تعامل کاربر با محصولات, شرکت, و نام تجاری کسب و کار شما. به عبارتی تمام المان های سایت شما باید به گونه ای باشد که به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد و اصول سادگی به همراه جذابیت در سایت شما ایجاد شده باشد. اجزای سایت از جمله منو  و دیگر بخش های سایت باید به راحتی مشاهده شود و تمامی اطلاعات در دسترس کاربران باشد.

رعایت بازاریابی محتوایی

امروزه بازاریابی محتوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اصول بازاریابی محتوایی را در سایت خود اجرا کنید و سعی کنید محتوایی غنی برای کاربران ایجاد کنید به طوری که پاسخ گوی سوالات آن ها باشد و کالا و خدمات لازم را در اختیار ان ها قرار دهد.

سازگاری با برند تجاری

سایت تجاری شما باید با برند تجاری شما همگام باشد. به طور مثال تمامی المان های سایت از جمله رنگ و تصاویر و دیگر المان های گرافیکی  وب سایت باید با لگو و کسب  و کار شما متناسب باشد.

 

ایجاد وب سایت تجاری سبب می شود که اعتبار کسب  کار شما افزایش یابد و رضایت و آسودگی مشتریان شما بهبود یابد ولی یک نکته اهمیت دارد که وب سایت ها نیاز به پشتیبانی قوی دارند. اگر از تخصص لازم برای پشتیبانی وب سایت برخوردار نیستید این فرایند را به افراد متخصص واگذار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *