۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

سیستم تیکت در وردپرس
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

اینترنت و سایت هایی که از آن کسب درآمد می کنند در کسادترین روزهای بازار هم سودهای خوبی را به جیب می زنند و باید گفت که راحتی خریدهای اینترنتی، رقابت های خوب و همینطور وسعت بازار و تنوع اجناس، همه و همه دست به دست هم داده اند تا کسب و کارهای آنلاین را به یک تجارت پر سود تبدیل کنند و در این رابطه باید گفت که به خوبی از پس کار هم بر آمده اند. فروشگاه های اینترنتی یکی از مسجل ترین و واضح ترین انواع کسب و کار ها و روش های کسب درآمد از اینترنت می باشد که می توان به آن اشاره کرد. البته فروشگاه های زیادی هم وجود دارند که به هیچ جا نرسیده اند و از میدان به در شده اند. در صورتی که می خواهید جزو دسته فروشگاه های موفق باشید، لازم است که به سراغ تکنیک های تعامل با کاربران مانند راه اندازی سیستم تیکت در وردپرس بروید.

 

در رابطه با راه اندازی و استفاده از سیستم تیکت در وردپرس باید گفت که سایت های وردپرسی امروزه اکثریت سایت های موجود در اینترنت را تشکیل داده اند و این مورد که بتوانند تمامی قابلیت های یک فروشگاه خوب را داشته باشند تا کاربران آنها به راحتی با آنها ارتباط گرفته و از خرید خود مطمئن شوند، یک اصل و ایده خوب می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با هم به بررسی سیستم تیکت در وردپرس بپردازیم و ببینیم که استفاده از این سیستم ها می تواند چه مزایایی را برای ما به همراه داشته باشد و همینطور اینکه چطور باید این سیستم را روی سایت خود راه اندازی کنیم صحبت خواهیم کرد و این  موارد  را با هم بررسی می کنیم.

اولین موردی که باید به آن پرداخته شود این است که دقیقا بدانیم سیستم تیکت در وردپرس چیست و قرار است که چه کاری را برای ما انجام دهد.

سیستم تیکت چیست

یک کسب و کار آنلاین را در نظر بگیرید. اولین چیزی که می تواند به شما بگوید که این کسب و کار چه کاری انجام می دهد و محصولات و خدماتی که ارائه می کند چیست!؟ بله درست است، سایت و مطالبی که در آن قرار داده شده سات نماینده این کسب و کار بوده و دقیقا قرار است که مانند یک نماینده تمام وقت به مشتریان پاسخگو باشد. این موضوع که سایت شما تا چه اندازه کامل باشد و اطلاعات جامعی را در یک نظر به کاربرانی که از آن بازدید می کنند و قصد دارند که مشتریان آتی این سایت باشند ارائه دهد، موضوعی است که بر آورده کردن آن دردسر های خود را داشته و هر چقدر هم که کامل انجام شود، باز هم سوالات و  موارد ی برای مشتریان ناگفته باقی خواهد ماند.

از طرفی وقتی شما با استراتژی های بازاریابی خود این کاربران را به مشتریانی که از شما خرید می کنند تبدیل کردید، به طور قطع سوالاتی که آنها درباره دریافت محصولات و خدمات خود دارند از شما دوچندان خواهد شد و باید این موارد را هم زیر نظر داشته باشید. در این مورد باید گفت که شما نیاز به سیستمی دارید تا بتوانید بسته به سوالاتی که از شما می شود آنها را طبقه بندی و اولویت بندی کرده و هر کدام را به صورت اصولی و درست پاسخ دهید تا هم بتوانید نیاز های کاربران خود را برطرف کرده و آنها را راضی نگه دارید و هم اینکه چیزی را از قلم نیندازید و هر کس دقیقا بداند که چه کاری را دارد انجام می دهد.

در مورد این موضوع باید گفت که اگر شما یک کسب و کار کوچک تک منظوره داشته باشید و یک کار فروش رویتن را انجام دهید، شاید با استفاده از سیستم های پشتیبانی چت آنلاین و به سادگی بتوانید این کار را انجام دهید، اما وقتی که سوالاتی که از شما پرسیده می شود در زمینه های مختلف باشد و کسب و کار شما بالا بگیرد اینکه چه کسی و کدام یک از کارمندان شما در بخش های مختلف باید جواب کدام مشتری را بدهند به یک کابوس تبدیل خواهد شد و اگر سازماندهی ای برای این مورد نداشته باشید، مشتریان خود را از دست خواهید داد.

 

مزایای سیستم تیکت در وردپرس

این سیستم به خودی خود مشکلات و موارد مختلفی دارد که باید به آنها توجه داشت و می توان گفت که داستان های خاص خود را دارد و یکی از مهمترین آنها سرعت این سیستم است که با اضافه کردن قابلیت های مختلف مانند سیستم تیکت در وردپرس کاهش پیدا می کند.

در صورتی که این سوال برای شما ایجاد شد که چرا در بخش مزایای سیستم تیکت در وردپرس داریم در مورد سرعت آسیب پذیر وردپرس صحبت می کنیم باید بگوییم که ربط این داستان به ماجرای ما این است که استفاده از سیستم های تیکتینگ انقدر برای شما مزیت خواهد داشت که این افت سرعت را به جان بخرید و می توان گفت که اگر یک فروشگاه اینترنتی بزرگ دارید اصلا در راه اندازی سیستم تیکت در وردپرس تردید نکنید و حتما این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *