۰۲۱ ۶۶ ۵۸ ۲۷ ۱۶

هر چند وقت یکبار سایت رو به روز کنیم ؟
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

چرا داشتن محتوای به روز شده مهم است؟

هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟ شاید برای به روز و تازه نگه داشتن محتوای وب سایت شما کار ساده ای نیست ، هزینه آن هم زمان و هم هزینه دارد.

از طرف دیگر ، منافع حاصل از این کار – به ویژه مزایای بلند مدت که ارزش تلاش و هزینه را دارد.

از تازه نگه داشتن محتوای وب سایت شما سود می برد

 

آپدیت سایت

 

 

برای سئو خوب است – موتورهای جستجو عاشق محتوا و به ویژه مطالب جدید هستند. آنها دوست دارند پست های با کیفیت طولانی در ایندکس خود داشته باشند تا کاربران خود را راضی کنند.

وب سایتی که به طور مرتب به روز می شود ، بیشتر خزیده می شود ، صفحات بیشتری در فهرست دارد و با استفاده از بهترین روش های پیوند دهنده داخلی ، امکانات بیشتری برای تقویت سئو دارد .

برای رسانه های اجتماعی خوب است – اگر از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده می کنید ، می دانید که یکی از مهمترین عوامل موفقیت ، محتوایی است که در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال می کنید.

بسیاری از اوقات مشکلی که تلاش شما را از بین می برد ، کمبود محتوا است. داشتن یک وب سایت که به طور منظم به روز می شود همچنین به شما تبلیغ تبلیغات شبکه های اجتماعی را می دهد.

این برای کاربران شما خوب است – وب سایت ها به منظور ارائه خدمات به کاربران هستند و دادن محتوای تازه به کاربران باعث خوشحالی آنها می شود.

یک کاربر خوشحال احتمالاً بازگردد ، تبدیل ، ثبت نام ، خرید یا پیشنهاد وب سایت شما به افراد دیگر.

من نمی گویم که این کار به عنوان ۱-۲-۳ آسان است ، شما باید ابتدا وب سایت خود را مورد توجه قرار دهید تا تعداد قابل توجهی از خوانندگان را دریافت کند اما وقتی به آن مرحله رسیدید همه چیز آسان تر می شود.

این یک سیگنال است که وب سایت یا تجارت شما فعال و زنده است – تصور کنید از ۲ وب سایت مشابه بازدید می کنید که یک محصول را با همان قیمت می فروشند اما یکی از آنها دارای وبلاگ ، بخش پشتیبانی یا اخبار جدید است.

سایر موارد برابر ، به کدام یک اعتماد دارید؟ محتوایی که به روزرسانی کرده است به شما این احساس را می دهد که همچنان در حال فعالیت ، فعال بودن است و آنها به مشتریان خود اهمیت می دهند.

هنگام مراجعه به یک انجمن پشتیبانی محصول ، همین مورد صادق است. اگر آخرین به روزرسانی ۲ سال پیش بود ، آیا به آن شرکت اعتماد می کردید و می دانستید که پشتیبانی آنها وجود ندارد ، محصول آنها را خریداری می کنید؟

بروزرسانی اقدام اصلی بازاریابی محتوا است – همه این روزها در مورد بازاریابی محتوا صحبت می کنند ، بسیاری از مردم می گویند این سئو جدید است و این دور از واقعیت نیست.

بدون محتوا نمی توانید کارهای آنلاین زیادی انجام دهید ، با تکرار محتوای خوب می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

بسیاری از مشاغل آنلاین و آفلاین از محتوا برای تولید فروش و ارتقا سطح آگاهی از برند استفاده می کنند.

محتوای تازه چیست؟

قبل از ورود به جزئیات انتشار ، اجازه دهید ابتدا به شما کمک کنم درک کنید منظور ما وقتی می گوییم یک وب سایت باید با “محتوای تازه” به روز شود ، منظور ما چیست.

از تجربه این چیزی است که بسیاری از مردم آن را اشتباه می فهمند و این کار به روزرسانی آنها را حتی دشوارتر می کند.

“محتوای تازه” لزوماً محتوایی نیست که کاملاً جدید برای وب باشد اما محتوایی است که برای وب سایت خاص جدید است و دقیقاً با همان قالب در هیچ جای دیگر وب یافت نمی شود.

به عنوان مثال ، مقاله ای که اکنون می خوانید “محتوای جدید” این سایت است زیرا منحصر به فرد ، اصلی است و در هیچ وب سایت آنلاین دیگری یافت نمی شود.

اگر در گوگل جستجو کنید ” چند بار باید وب سایت خود را به روز کنم ” صدها مقاله خواهید یافت اما محتوای خاصی که در این پست می خوانید منحصر به فرد و منحصر به فرد این وب سایت است.

بنابراین “تازه” فقط به معنای اخبار یا مفاهیم یا تئوری های جدید نیست (که بدیهی است) بلکه برای وب سایت یا وبلاگ خاص نیز چیز جدیدی است.

چند بار می توانید محتوای جدیدی به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید

ماموریت هر وب سایت متفاوت است و همچنین شرایط به روزرسانی نیز متفاوت است. نمی توانید انتظار داشته باشید یک وبلاگ شرکتی به اندازه یک وبلاگ معمولی یا یک وبلاگ معمولی به اندازه یک وبلاگ خبری یا ورزشی به روز شود.

من این فرصت را داشتم که در صنایع مختلف با مشتریها کار کنم و در به روزرسانی وب سایت و مدیریت وبلاگ به آنها کمک کردم و در اکثر آنها ، ویژگیهای وب را می توان در دسته های زیر طبقه بندی کرد:

ورزش / مد / افراد مشهور / فناوری / سبک زندگی / مالی / روزنامه / مجلات

دیدگاهتان را بنویسید.

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شده قسمت های ضروری با * مشخص شده اند.

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *